Ürün geri bildirimleri alın ve bunlardan anlayış kazanın.
Uservoice, ürünleriniz hakkında geri bildirim almanıza olanak tanıyan bir araçtır, böylece ürün kullanıcılarından gelen bilgileri kullanarak ürünlerinizi ve hizmetlerinizi iyileştirebilirsiniz. Araç, widget'lar, çevrimiçi portal ve mobil kullanıcı özellikleri kullanarak ürün kullanıcılarından bilgi toplar. Bu araçla başarınızın anahtarı, kullanıcılarınızı Uservoice tarafından sağlanan araçları aktif olarak kullanmaya teşvik etmektir. Bunu yaparsanız, bu araç gelecekteki ürünlerinizi ve hizmetlerinizi geliştirmenize yardımcı olabilir.
Sadece önemli bilgilere erişmek
Sosyal medya ve online yorumlar şirketlere insanların ne sevmediklerini gösterir, ancak insanların ne sevdiğini bilmek bir ürünün harika olmasının sadece küçük bir parçasıdır. İnsanların ne sevdiğini ne kadar bildiğiniz önemlidir. Örneğin, Quentin Tarantino dünyanın en orijinal filmlerinden bazılarını yapmıştır, ancak filmlerini sevmeyen birçok insanı vardır. Eğer sadece eleştirmenlerine kulak verseydi, Kill Bill daha çok Toy Story'ye benzeyebilirdi. Uservoice aracı, ürünleriniz ve hizmetleriniz hakkında olumlu bilgileri çekmenizi sağlar, ki bu her zaman çok zordur çünkü insanlar olumlu geri bildirim verme eğiliminde değillerdir çünkü bunu yapmak için hiçbir motivasyonları yoktur. Çoğu insan sadece haksızlık hissettiklerinde geri bildirim vermek isteyebilir.
Portal, widget, mobil ve katkı sağlayıcı kenar çubuğu aracılığıyla koleksiyon
Uservoice, bilgi toplama için dört farklı yöntem sunar. Bu araç, diğer birçok araçtan daha fazla geri bildirim bırakmaları için insanları teşvik etmenize yardımcı olur. Diğer araçlar genellikle inceleme sitelerinden metrikleri toplayarak çevrimiçi itibarınızı belirlerken, bu ürün bu şekilde çalışmaz. Müşterilerinizin önüne koyabileceğiniz dört araç sunar ve ürünlerinizi veya hizmetlerinizi iyileştirmenize yardımcı olmaları için teşvik eder.